yyeye

Tjena sötnos.
Allt bra? här blir det bara bättre och bättre ;D *yes*

Kom typ nyss hem efter en dag som har varit lite flängig. Drog till skärholmen runt runt ett idag med jessica, mycket trevligt. Köpte en ögonskugga, läppglans och nagellack. Ville egentligen shoppa loss, men med brist på pengar kunde jag inte det. Attans pannkaka. När jag kom hem satte jag mig med datorn i knät, har blivit en såndär äcklig datanörd på sistonde .. ehm, nej, där tog jag i. Men det har dock blivit lite mycket computer nu på senaste tiden.. Fick ialf ett sms av Emma VanEelen som frågade om jag ville ses. Självklart ville jag det, vi gick och gick. Pratade och pratade. Först hemifrån mig i västertorp, till axelsberg, vidare till Örnsberg och Aspudden. Gick upp till nybohov och tog den där banan ner till Liljeholmen där vi tog tunnelbanan till mälarhöjden. Hade det väldigt trevligt. Efter det träffade jag Elin, med henne gick jag också hur långt som helst, fast ner till vinterviken, via aspudden sen hem till torpet. Hihi.


Ännu ett sånt där trist inlägg som jag bara malde på i. Men vad gör det, :P
Puss&kram
/M

Kommentarer
Postat av: ­-Milly-

Kikar in och önskar dig en underbar dag!

Hoppas att allt är väl med dig?



Kika gärna in min tävling i bloggen om ett presentkort som snart avslutas :)

2009-06-28 @ 08:02:36
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-06-28 @ 12:36:24
Postat av: EmmaEriica

Hejsan! Fin blogg du har!

Jag har frågestund nu i min blogg och det skulle betyda mycket om du ville ställa mig nån eller några frågor. Jag kommer att svara alla frågor med 100 procent ärliga svar!



emmaeriica.blogg.se



tack!

2009-06-28 @ 16:40:17
URL: http://emmaeriica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0