Tjänare

tjena!'

Välkomna till min blogg. Malin heter jag, trevligt att just DU hittat hit :)
i denna blogg hade jag tänkt skriva det andra skriver, men ändå inte. Ska hitta min egna stil så att ni inte slutar läsa ;)

Just nu är jag hur förkyld som helst, sitter här med datorn i famnen och känner mig allmänt död! Har ju skolavslutning på tisdag, måste bli frisk till den! för då smäller det, *yeye*
Balen igår, var kul :)  orkade inte vara med så länge eftersom att jag inte är 100. Hörde att min lärare hade kommit till efterfesten, där fick han ju se både det ena och det andra *blinkblink* hahahha. Allt från krök till annat.

Är inte sådär jätte haj på att fixa med designen, men det kommer nog att lösa sig så småningom. Lyckades ju få svart bakrund. Bättre än inget, nu fattas bara en header och lite annat skit.. :P

Men vi ses och hörs,
speciellt en som jag gäääärna vill träffa (a)
puss/ Malin 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0