Pengar rullar in som de ska, det går bra nu ..

Öhh, vänta? neeej, pengar rullar INTE in som de ska just nu. -.- *suck*
Även fast jag endast är en 16 årig liten skitunge i de flesta fall så märker jag av logkonjunkturen (stavning?) otroligt just nu. Har sökt minst 1000000 sommarjobb, men tror ni jag fått något? nej! Det som var mammas och pappas krav inför sommaren ... Lyckat Malin, lyckat! Varför det var så viktigt med sommarjobb var; håll i hatten nu så ska jag berätta!

Eftersom att jag är 16 år tar mitt barnbidrag slut i sommar, för att sedan tas över av studiebidraget som jag börjar få i höst. Hur gör jag nu i sommar?
Mamma och pappa! snälla, ställ upp. Jag kan ju inte gå hela sommaren utan ett öre på fickan, :'(
nej, men vad fan. Allt löser sig. Men jag behöver kläääääder! I NEED CLOTHES FFS!''  vilket jävla i-landsproblem, -.-
aja, synd om mig ialf.

Idag är det ju lördag. Men jag ska inte gå ut :( trist, men måste blir frisk till avslutningen! måstemåstemåste!
Ska troligtvis träffa jessica ikväll, vi hade tänkt ha en liten myskväll med film och godis. Fan, idag ska jag köpa lite godis! det var ju så länge sen, och jag ska äta det med gott samvete! Vi hörs imorgon, eller ikväll. Vi kanske tar lite fräna bilder som jag lägger upp. Men det kommer hon inte vilja, tokmaja hon är ..

Puss&kram
/M

AAAHAHHAHAHAHA, VILKET NÖRDIGT INLÄGG x) trist att läsa,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0