Har liksom ingen bra rubrik ..

Jessica just left my place :)
vi hade det jätte mysigt, hyrde glitter, en helt ok film med Mariah Carey och köpte godis. Fan vad sugen jag var på det, har inte ätit det på hur länge som helst och seriöst, det blir så mycket godare! Så alltså ett tips, ät inte godis på jätte länge, då blir smaken så mycket bättre x) haha, tror ingen kommer göra det ..
Tyvärr blev inga bilder tagna, men skit samma. En video blev dock inspelad, som jag INTE kommer lägga upp.. Fyfan, inte snygg alltså x)

Längtar fan tills måndag alltså, då ska vi köra laserdoome (stavning?) och äta på kinarestaurang med klassen. Mycket trevligt, dock är det ju ett avslut :( men skit samma, dagen blir nog kanon. Fast jag hade hellre åkt på klassresa, men det ville inte resen av min engagerade klass :/

Klockan är 00.04 och känner fortf. det där trycket i mitt huvud. Så funderar på att gå och lägga mig.
Puss&kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0