ahmen tjena snygging!

Hola,

Aha, vad händer idag då ? inget antagligen .. Försöker få med någon på en prommis, men andra verkar inte vara lika på det som jag är. Jag älskar verkligen promenader, jag kan gå hur långt som helst och bara prata om allt och ingenting ..

Är som sagt förkyld enda ut i fingertopparna, men känner mig way mycket bättre idag, jag smittar ju liksom inte ..
Är så jävla sugen på mcdonalds, men får inte äta det på hur länge som helst eftersom att jag lever mitt nyttiga liv, som faktiskt visar resultat! flera kg har jag gått ner på några veckor. Dock åt jag lite ben&jerrys igår eftersom att glass är bra när man är förkyld.

Längtar så grovt tills på tisdag. Slutar nian då och efteråt är det party! Vet inte vart än, men någonstans blir det allt. Kan ju ha lite kontakt med människor under kvällen, så tillslut hittar man nog något. :P

vilket otroligt dåligt och tråkigt inlägg. Men hade liksom inget att skriva *suck* just nu är mitt liv inte sådär hyper skojigt
puss&kram
/M

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0